Dokumentační mobilové fotky mého soukromého kolejiště z roku 2011
- Jelikož je to datum ještě před vznikem firmy, nehledejte zde žádné lepty, nebo digitál se zvuky
- Kolejiště bylo provozně v duchu odlitků všeho dostupného...plánek žádný nebyl, stavba plně dle fantazie. Dle fotek máte nápovědu, že v té době byla jízda krátkých "Y-onů" ještě zcela běžná věc, tak i odlitky Bardotek a Brejlovců na mosazných pojezdech, nebo při lepším na V100. Výhybky převážně EW1. K dokončení chybělo snad jen osazení pohonů výhybek a možná trocha osvětlení...
- Galerie tu je pouze pro zajímavost co vše předcházelo současnému MM kolejišti "v zašívárně" :)
Už tenkrát kolejiště nesplňovalo kapacity vozového parku, takže bylo prodáno a začalo se hned stavět kolejiště další - se skrytým nádražím o 5. kolejích a s točnou...
Syn v té době chtěl svůj pokojíček, takže kolejiště muselo ustoupit o místnost jinam. S tím byla spojená nutná rekonstrukce - úprava dle nových rozměrů místnosti. To kolejišti asi prospělo. Celkový tvar měl být do "U" s tím, že v P části je dvoukolejka se skrytou smyčkou + odstavné koleje a L strana měla být jednokolejná smyčka. Z hl.n. kolem točny přes stanici ( u okna ). Tato stanice a celá L strana zůstala ale jen v hlavě...Opět došlo k prodeji celého kolejiště... ( a pořád to byl rok 2011 )
Jak je vidět, v této době bylo dost staveb z nabídky LPH :)
Fotogalerie z roku 2012
Nezkrácené vozy od Tilliga byla hodně velká provozní změna, proti krátkým BTTB :)
Další modelaření bylo jen s tímto segmentem a to v roce 2014. Nebylo totiž žádné kolejiště, tak bylo potřeba vytvořit alespoň nějaký fotící modul pro vnikající výrobky MM :) V roce 2015 pak začalo konečně vznikat MM kolejiště "v zašívárně" :)
..Segment nafocen ZDE
Článek publikován 15.3.2018