Segmenty na levé straně od hlavní stanice - díly 6, 7 a X
První deska za hl. stanicí "díl 6" má rozměry 55 x 105 cm. Druhá deska "díl 7" má max. rozměr 100 x 220 cm, třetí deska "díl X" je prozatimní - rozměry 80 x 90 cm. Stavba rámů začala 26.5.2015. Všechny tři segmenty uzavírají levou stranu kolejiště. ( Celkový tvar kolejiště bude ve tvaru "U" ). Max. klesání / stoupání bylo dodrženo 1-3 cm / 1 m délky kolejí. První fotografie nejsou tak zajímavé, ale rám je nutný základ. Stavba rámů byla pojata, jako lehké ( přenosné ) konstrukce. Nejmenší poloměr oblouků bude na prozatimní desce "X" - v tunelu a to R353, ostatní oblouky hl. tratě jsou R500, nebo i více - dle poměrů. Na dílu "7" bude malé 3-kolejné nádraží / výhybna pod dráty. Odbočkou vlak zůstane v okruhu neelektrifikované tratě - směr skryté nádraží pod hl. stanicí. Až bude celé kolejiště ( tvar "U" ) ve své místnosti, díl "X" bude zrušen a místo něj vznikne nová veliká stanice také pod dráty...to je ale vize do dalších let...
Pokládka korku - kolejové lože. Poloměr oblouku v zastávce byl z R500 natažen na R600. Délka mezilehlé stanice není závratná, oproti hl. stanici, ale budou zde zastavovat pouze osobní vlaky - 1. ( a 2. ) kolej řada 451, 3. kolej cokoliv z Dieslů. Proto je délka 3.koleje stejná, jako délka 4. koleje v hl. stanici a ta je 150 cm dlouhá. Možná by bylo zajímavé udělat sem tam přepřah trakce...To se uvidí, až později v provozu. :) Tento segmentový díl zároveň poslouží jako další ukázka našich leptaných výrobků - trakčního vedení. TV lze shlédnout ZDE. Před nádražní budovou bude městská zástavba leptaných domů.
Pokládka kolejí začne nejprve 30.5.2015...Pak už vlak projede po všech segmentech - tvar "U".
Příprava terénu kolem mostů - trasa silnice. Nižší most je vysoký 3,5 cm - tedy po přepočtu klasický městský most 4,2 m vhodný i pro kamionovou dopravu. Malá změna v rozložení výměn na P zhlaví, sice se vlak z elektrifikované tratě nedostane už na všechny 3 koleje, ale 1. a 2. kolej je delší.
Z původně plánované zastávky se stává neplánovaná zastávka s nákladištěm. Prostor nakládky bude sloužit pro odvoz dřeva. Kussá kolej je vedena bez stoupání, tím vyniká naopak pozvolné stoupání tratě v pozadí.
Pokládka kolejí....Silnice v levém rohu bude ještě drobně stoupat.
Pokračování s terénem, oblouky jsou klopené, štěrkování kolejí.
Pokládka kolejí ve "Výhybně"
První zeleň a část silnice.
Leptané garáže už nejsou "horkou" novinkou, přesto udělají jistou parádu. Plastová budova v zastávce je jen prozatimní dekorací, zastávka bude jak jinak, než opět z leptu. V nákladišti se již nahromadil materiál k odvozu a práce začaly i na peronu.
Zapojené vjezdové návěstidlo Výhybny a s tím i příslušná Př. Za přejezdem je vidět další leptaná stavba - činžovní dům. Před stanicí výhybny budou postupně umístěny další městské stavby.
Nástupiště by mohlo být také z leptaných panelů - viz zastávka na P segmentu, ale aby byly zastávky jiné, bylo toto nástupiště zvoleno jako sypané. A jak to bude vypadat v provozu je vidět na dalších fotografiích. Ještě doplnit pár cestujích, patinovat koleje a dodělat zeleň od silnice...
Po kolejovém propojení s Novou Lhotou byl na trať puštěn první nákladní vlak.
Druhá testovací souprava sjízdnosti byl rychlík s mimořádným zastavením v zastávce.
A protože se ještě nedá "jet dokola" přijel na soupravu jako Lv sergej a odvezl ji zpět do stanice Nová Lhota :)
Propojení tratí na prozatimní desce - stolu...tím jsou konečně všechny důležité segmenty propojeny a může se plně jezdit. Po 4 měsících ( od stavby rámu č.1 ) už bylo na čase.... :)
Další tvorba krajiny na prozatimní desce není v plánu, tento díl "X" zůstane v tomto holém stavu.
VIDEO - celý okruh kolejiště TT ( na R byl zařazen také limitovaný vůz Ds )
....Další fotografie po přestěhování kolejiště najdete ZDE
Článek publikován 27.5.2015 / Poslední aktualizace 5.9.2015