Kolejiště 2015
Segmenty na pravé straně od hlavní stanice - díly 3, 4 a 5
První deska "díl 3" viz foto níže má rozměry 55 x 105 cm a druhá deska "díl 4" je o rozměrech 100 x 180 cm, třetí deska "díl 5" na které bude kromě jiného koncové nádraží lokálky je 155 x 55 cm. Stavba rámů "4 a 5" začala 15.4.2015. Všechny tři segmenty uzavírají pravou stranu kolejiště. ( Celkový tvar kolejiště bude ve tvaru "U" ). Max. klesání / stoupání bylo dodrženo 1-3 cm / 1 m délky kolejí. První fotografie nejsou tak zajímavé, ale rám je nutný základ. Stavba rámů byla pojata, jako lehké ( přenosné ) konstrukce. Nejmenší poloměr oblouků je v tunelu a to R396, ostatní oblouky hl. tratě jsou R500, nebo i více - dle poměrů. Lokální trať má nejmenší poloměr R396. Koncové nádraží bude zapezpečeno mechan. návěstidly.
Připevněné vedení hlavní trati. Prostor ve střední části segmentu bude patřit nějakému lesíku.
První pokládka 140 cm kolejí...štěrkování, betonový propustek, příprava skály v tunelu...
Zastávka pod budoucím lesem - nástupiště je 75 cm dlouhé a bude tvořeno z betonových leptaných panelů.
Celkové pohledy. Hlavní trať na nových segmentech je téměř celá položena a zaštěrkována - celkem 660 cm. Oblouky jsou klopené. Podle těchto rozměrů se dá předběžně dopočítat celková délka hlavního okruhu. Hl.nádraží 3 m, P segmenty 6,6 m, skryté nádraží 3 m, L segmenty 7 m. Celkem 19,6 m.
Tunely - papírový tubus
Návěstidla a nová silnice.
Terén - hrubá vzdušná stavba z kartonu.
Příprava skal.
Natírání terénu a zapojení dvou párů blikačů.
Trocha zeleně.
První VIDEO těchto segmentů najdete ZDE
Terén na druhé části - hrubá vzdušná stavba z kartonu. Pokračování tratě - lokálky.
Skály, skály a zase skály...
První zeleň tohoto segmentu. Les bude pokračovat kolem stoupající silnice, až k trati lokálky.
Pod polem řepky vede drobný zářez - odtok vody.
Leptané panely a přechod posloužily také na nechráněném přejezdu. Tato zastávka bude mít časem také nějakou menší leptanou "boudu" pro cestující.
Nahrané druhé video těchto segmentů - R s řadou 750
Nákres koncové stanice lokálky.
Štěrkování lokálky a vlečky.
Jedna dominantní patinovaná stavba - plastový Auhagen...
Pár pohledů na stavby...
Celkový pohled. V pravé dolní části bude ještě segment - díl 5 ( koncová stanice lokálky ).
....Nahrané VIDEO, ke shlédnutí ZDE
Úprava a natírání základního terénu. V pozadí je vidět zatím ještě nijak upravená / ořezaná deska pro lokální trať. Za mostem vlak najede do levého oblouku, po pravé straně objede les a nějakou zříceninu na kopci, možná to budou Trosky v Českém ráji ? Aby to turisté neměli k památkám tak daleko, bude zároveň v levém oblouku malá zastávka. Za zastávkou vlak najede do pravého oblouku, ale to už bude v blízkosti vjezdového mechan. návěstidla koncové stanice. Ta bude na dalším segmentu "5".
Krajina se začíná pomalu rýsovat...
....Další fotografie po přestěhování kolejiště najdete ZDE
Článek publikován 16.4.2015 / Poslední aktualizace 5.9.2015