Návod stavby leptaného vozu WR 1:120 TT

Wr-017_fin6_3Wr-009-dcc-finale5

Připraveno dle vlastního oměření !

V prodeji od 9/2016 - Střecha - mástr je z 3D tisku

 Před přípravou dalších střech na nové vozy, počkáme zda se tato nová metoda přípravy osvědčí. Jak můžete vidět, došlo k úmyslnému drobnému prodloužení střechy ( smršťování odlitků ). Zahloubení pro osvětlení bude u této střechy trochu hlubší a delší, tím o pár gramů klesne i konečná váha.

Wr_strecha3d_3Strecha_wr3dtisk_2Strecha_wr3dtisk1


Kat.č. TT-WR 88-80 *Nezkrácená skříň vozu WR se střechou z odlitku

Wr_lept1Wr_lept2Wr_lept3

Kat.č. TT-WR Okna 88-80 *Okna 3D a madla pro vůz WR

Wr_lept_okna3d

Kat.č. TT-WR Okna 4 *4 ks 3D otevřených oken. Cena 50 Kč

Wr_lept_okna3dotevrena

Kat.č. TT-WR In 88-80 *Interiér vozu WR - Sedadla, stoly, drobné přepážky, kuchyně vč. sporáků. Cena 180 Kč 

Wr_lept_inWr_lept_in3Wr_stavbaa9

Kat.č. TT-WR 88-80 Set *Zvýhodněný set - Skříň, střecha, 3D okna, rám a podvozky 2500 mm. Cena 1200 Kč

Wr_lept_set_2


Z historie vozu :

 Výroba 25 vozů ve VEB Wagonbau Bautzen 1969 až 1970.  Interval 51 54 88-80 ( 001 až 025 ). Vozy inv.č. 024 a 025 byly z výroby původně dodány jako salonní 89-80 065 a 066, v roce 1986 upraveny jako jídelní.

 Průměr styčné kružnice kola 920 mm. Osvětlení - zářivkové, vedlejší a nouzové zářivkové. Do roku 1982 označení WR, od 1983 do 1989 jako WRm, od 1990 jako WR. ( Poznávací prvek : 2 nástupní schody ).


Wr_celnikWr_podvozek


Obtisky TT - Z dílny MM - ČSD a ŽSR - bílé písmo. Aršík 40 Kč

Tt-o-wr8880csd_nahled_4O-wr-csd_2O-wr-csd1

Tt-o-wr8880zsr_nahled_2O-wr-zsr_2O-wr-zsr1


Návod

Wr_navodWr_navod1Wr_navod2

Wr_navod3Wr_navod4Wr_navod5

Wr_navod6Wr_navod7Wr_navod8

Spodní výbava vozu

Wr_navod9Wr_navod10Wr_navod11

Wr_navod12Wr_navod13Wr_navod14


Fotografie vozu WR

Střecha je pouze položena a níže zatím nešlo o 3D střechu vozu WR !

Dlouhá přepážka je součástí leptu skříně vozu, není však v celé délce. Zbytek přepážky je v leptané sadě interiéru. 

Wr_lept_slozeny1Wr_lept_slozeny3Wr_lept_slozeny

Vůz WR řazen v různých soupravách ČSD

Wr_lept_slozeny8Wr_lept_slozeny11_2Wr_lept_slozeny14


Pokračování stavby

Wr_stavbaa1Wr_stavbaa2Wr_stavbaa3_2

Wr_stavbaa4_2Wr_stavbaa5Wr_stavbaa9_2

Wr_stavbaa11Wr_stavbaa6_2Wr_stavbaa7_2

Wr_sedadla_slozeniWr_sedadla_slozeni1Wr_in_barva


Lak / Obtisky spodní výbavy / Lak

Wr_stavbaa12Wr_zaklad

Wr_lakyWr_laky1Wr_laky3

Wr_laky4Wr_laky5

Patina / Lak střechy

Wr_laky6Wr_laky7Wr_laky11

Obtisky na skříni / Lak / Patina

Wr_laky17Wr_laky18Wr_laky19

Pár pohledů na vůz WR 51 54 88-80 009-2 z kolejiště

Wr_laky21Wr_laky27Wr_laky29

Wr-a-kolejiste-21-3-2017dWr-a-kolejiste-21-3-2017eWr-a-kolejiste-21-3-2017f_2

Wr-a-kolejiste-21-3-2017mWr-a-kolejiste-21-3-2017nWr-a-kolejiste-21-3-2017o

DCC osvětlení

Wr-009_osvetleniWr-009_osvetleni1Wr-009-dcc-osvetleny

Zde už je vůz po zasklení, osazení stolů, lepení sedadel k rámu, osazení figurek a záclonek....

Na první fotografii níže je vidět plamen na sporáku :)

Wr-009-dcc-osvetleny1Wr-009-dcc-osvetleny2_2Wr-009-dcc-osvetleny3

Wr-009-dcc-osvetleny6Wr-009-dcc-osvetleny7Wr-009-dcc-osvetleny8 

...ještě Peho a už jedeme :) ...dokončený model vozu 009

Wr-009-dcc-finaleWr-009-dcc-finale1Wr-009-dcc-finale3

Wr-009-dcc-finale4Wr-009-dcc-finale5_2Wr-009-dcc-finale6

Wr-009-dcc-finale7Wr-009-dcc-finale8Wr-009-dcc-finale9_2

Vůz v soupravě 

Wr-009-dcc-finale11Wr-009-dcc-finale14Wr-009-dcc-finale16

Wr-009-dcc-finale17Wr-009-dcc-finale18Wr-009-dcc-finale20


Model vozu WR 51 54 88-80 017-5

Wr-a-kolejiste-21-3-2017aWr_druhe2Wr-017

Dokončení návodu ( vůz č. 009 čekal na instalaci osvětlení )

Wr-017_finWr-017_fin1Wr-017_fin2

Wr-017_fin3Wr-017_fin4Wr-017_fin5

Téměř hotový model vozu ( už jen dosadit nárazníky a Peho šachty )

Wr-017_fin6Wr-017_fin7Wr013in21

Dokončený model 017-5

Wr-017_finale_2Wr-017_finale1Wr-017_finale2

Wr-017_finale3Wr-017_finale4Wr-017_finale5

Wr-017_finale6Wr-017_finale7Wr-017_finale8

Wr-017_finale9Wr-017_finale10Wr-017_finale11

Wr-017_finale12Wr-017_finale13Wr-017_finale14

Vůz v soupravě

Wr-017_finale15Wr-017_finale16Wr-017_finale18

Článek publikován 9.9.2015 / Poslední aktualizace 23.3.2017