Blaha_skupinatt3Blaha_skupinattBlaha_skupinatt1

Zde bych se rád "pochlubil" s nějakou tou novotinou od MM...

Vozy se samozřejmě skládají hladce,při stavbě základu ( stěny+střecha,přepážky apod.. ) 
prostě nenarazíte na nic,co by vás rozhodilo, nebo co by do sebe nešlo...vše má své místo.
Pokud přeci jen člověk tápe a neví ( proč se za to stydět,že ) jsou zde stránky MM
kde je vše pěkně vyfoceno ( a snad i popsáno-většinou ale stačí jen obrázky a hned je to jasné ),
prostě složit skříň je hračka. Pak doplnit přepážky - rovněž sranda..

Původně jsem to,co teď napíši ani psát nechtěl,ale proč ne,když to má být objektivní,a jen chválit je lehké.
 
Další kapitola jsou tedy podvozky. Tady bych napsal: kdo chce opravdu prvotřídní vůz, 
určitě udělat z leptíku...je to pracnější ale stojí to za tu práci
( jen pozor-bez ložisek to neni to pravé poježdění ) každopádně já volím jiný typ podvozků
( jsem líný a na ty,co používám,jsem zvyklý )tak že dávám podvozky plastové, které znám,
a které jsou i bez ložisek naprosto perfektní co se jízdy a vzhledu týče...
ale je to na každém jak co chce a hlavně na každý vůz plastové použít nelze. Velice chválím otvory a samotné dosazování madel a detailů jako jsou mříže nebo rámy oken,naprostá paráda. Rozhodně bych leptané vozy doporučil i začínajícím mladým modelářům,není na tom opravdu nic těžkého. Těším se na další vozy z leptu -třeba takové Btn a k nim nějaká ta 853 :) :) S pozdravem modelář z Vysočiny V.Bláha.

Článek publikován 29.9.2015